Gaming Jag laddar upp spel videos på svenska!!!

Osten

New User
Feb 15, 2016
2
0
21
YouTube
Hej! Jag heter Oliver eller Osten som jag kallar mig på internet.
Your name: Oliver
(Optional) Where are you from?: Sverige
(Optional) How old are you?: 12
How did you find Freedom!? Genom en kompis.
What made you join our forums?: Jag vill introducera mig själv så att folk kan hitta mig och se om de tycker om mina videos!
What are your hobbies?: Jag spelar och gör videos men är även väldigt smart om jag får säga det själv och får bra betyg i skolan.
What is your favorite food? Kött och potatis.
Why did you start YouTube? Jag ville pröva på något nytt ochh jag hade sett så många andra börja med youtube så jag testade och tyckte det var så kul med redigering och hela den slanten så jag fortsatte!
(Optional)What is your biggest dream? Jag vill ha ett bra liv och inte behöva gå i genom så mycket dåligt i mitt liv.
Jag vill även nå 10.000 prenumeranter!
What kind of channel do you run?: Jag spelar data spel. Oftast Minecraft men ibalnd så spelar jag även cs:go och lite andra spel som jag bara känner för att spela. Jag gör commentaries och ibland så gör jag lite roliga montages av mina videos.
What kind of content do you upload? Montages och commentaries för det mesta.
When do you upload?: Jag försöker ladda upp en video varannan dag men ibland så strular mitt internet eftersom det är ganska dåligt och då kan jag inte ladda upp något. Däremot så händer det ibland att jag laddar upp varenda dag!
Channel link: https://www.youtube.com/channel/UCOMloi17HJ4jAt1Qm8GgW3A
 

Osten

New User
Feb 15, 2016
2
0
21
YouTube
Welcome to the Community!

You are in a great community, all good people that will help if requested, so venture around!

Good to meet you man, and don't worry you are not alone in the desire to grow. Just keep at it and provide good content and you will

I post a lot of gameplays, giveaways, and much more, do help me out! Goal is to get to 200 subs!
Thank you man! :D